maandag 4 februari 2013

financieel adviseur moet praten met zijn klanten

Ik zou willen dat alle bank-klanten die ik de afgelopen jaren getraind heb ook dit artikel in de economische bijlage van de Volkskrant van 2 februari zouden lezen:





















Een pleidooi voor goed luisteren naar je klanten, en écht geïnteresseerd zijn in de mensen aan de overkant van de tafel. Een oproep om vragen te stellen die de klant inzicht in zichzelf geven.

Met veel plezier zijn we nu sinds 2009 bij een aantal grote banken bezig om de omslag te maken van produktverkopers naar financiële adviseurs met prominent oog voor het klantbelang. Ik ondersteun Van der Heijden dan ook helemaal in zijn stelling "Een goede adviseur ..is net als een dokter iemand die ervoor moet zorgen dat hij uw vertrouwen verdient, zodat u later geen buikpijn krijgt van zijn woekerpolis"

lees het hele artikel op www.volkskrant.nl/../archief/../Goed-luisteren.dhtml

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen